About

Hello, salam

Nak kate ako avid vidogamers pun tak sebab kalau ako rase game tu macam susah nk menang, ako tak main le game tu walaupun ako dah setengah jalan nak habis. Tapi ako rase ako dah main banyak game sejak tahun 2000 onwards. Jadi apalah salahnya nak kongsi ape ako rase pasal game2 yang ade kat Malaysia nih.

Pasal bahasa yang dipakai, aku lebih suka informal dan guna percakapan ako seharian diterjemah dalam tulisan. Senang nak taip dan ako memang malas nak susun ayat.

Review yang ditulis hanya mengambarkan pandangan ako sahaja sebagai konsumer. Tiada niat untuk menjatuhkan sesapa. Kalau tak setuju, buleh le berbincang.

Disclaimer;
With the author’s consent that the image and any media that has been included in the blog are belong to the respective owners and the writer wish to state that no copyright infringement intended in the form of picture, video or other media, whilst expressing his opinion on the products. The reviews are entirely based on the writer’s understanding and experience to the product reviewed and so do not represent any motive to influence others to degrade the product.

Akhir sekali, Selamat!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: